Przejdź do treści

Nabór na stanowisko sekretarki

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko sekretarki w Kancelarii Radców Prawnych Klatka i Partnerzy z siedzibą w Katowicach przy ul. Dąbrowskiego 22/105. Oferujemy umowę o pracę na zastępstwo. Praca na pełnym etacie w godzinach 8.30 -16.30.   Zadania na stanowisku sekretarki: - odbieranie i wysyłanie poczty, - pilnowanie terminów wyznaczonych przez sądy, prokuraturę, kancelarie komornicze, urzędy lub inne organy do wysyłki dokumentów, - prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - odbieranie i odpowiadanie na e-maile, - umawianie spotkań z klientami, - przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, - rejestrowanie złożonych ofert, - prowadzenie kalendarzy radców prawnych i pozostałych prawników oraz rejestracja czynności, - sporządzenie wniosków, umów, pełnomocnictw, - prowadzenie bazy danych teleadresowych klientów i kontrahentów, - publikowanie informacji na stronach internetowych kancelarii, - koordynowanie spotkań oraz podróży służbowych prawników, - zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych, - przygotowywanie kawy, herbaty, napojów i poczęstunków.   Wymagania: Wymagane wykształcenie średnie. Wymagana biegła obsługa komputera oraz znajomość Microsoft Office. Wymagania: odpowiedzialność za terminowe wykonanie powierzonych zadań,  bardzo dobra organizacja oraz planowanie pracy, samodzielność, obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania, podzielność uwagi, wysoka kultura osobista, pozytywne nastawienie do zadań. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.   Wymagane dokumenty: – życiorys Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: sekretariat@radca.prawny.com.pl do piątku 16 września 2022 r.

Masz pytania?

Skontaktuj się z naszym ekspertem

/
/